Un home mor a Móra d'Ebre en bolcar el camió on viatjava
El conductor del vehicle ha resultat ferit lleu
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2015 a
les 19:03
Un home de 70 anys ha mort aquest divendres després que el camió on viatjava com a copilot hagi sortit de la via i bolcat amb a la N-420 a Móra d'Ebre, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'accident s'ha produït cap a dos quarts de tres del migdia al quilòmetre 813,4. El conductor ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat
Comprovador: tots els premis del sorteig de la Grossa de Sant Joan 2026
