Un treballador de 33 anys de la UTE Lymet Melfosur, ha mort electrocutat aquest dissabte en un accident laboral mentre efectuava treballs d'electricitat a l'avinguda del Rastrillo de Cardona. Els Mossos investiguen el motiu de la descàrrega elèctrica.
Els fets han ocorregut pels volts de 3/4 de 4 de la tarda quan el treballador efectuava treballs a la via pública penjat d'una cistella en un servei de manteniment de la línia elèctrica subcontractat per Endesa. Al lloc dels fets s'han desplaçat diverses patrulles de Mossos d'Esquadra i un indicatiu del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els Mossos d'Esquadra han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa i del Departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Lymet té els seus orígens en el procés de reconversió que va patir la mineria a Cardona a finals de la dècada dels 80 del segle XX. Aquesta reconversió ha portat l'empresa a tenir diversificada, actualment, la seva activitat en serveis relacionats amb l'energia.
[plantillavirals]
Un home mor electrocutat en un accident laboral a Cardona
El treballador de la UTE Lymet Melfosur ha patit una descàrrega mentre efectuava treballs elèctrics penjat en una cistella a l'avinguda del Rastrillo del municipi del Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2022 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat La taxa d'emancipació juvenil a l'Estat cau a mínims i se situa en el 15,2%, la xifra més baixa en vint anys
-
Societat Advocats Cristians denuncia per escarni Collboni pel cartell de les festes de la Mercè
-
Societat Les presons confisquen droga als interns una mitjana de tres cops al dia
-
Societat El temps d'aquest dimarts 12 d'agost: continua la calor intensa, però fa una mica de baixada
-
Societat Batalla veïnal contra el Museu Thyssen a l'antic cinema Comèdia: «Mutila totalment l'antic palau»
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona descarta tancar cap platja per la vaga de socorristes