Un treballador de 33 anys de la UTE Lymet Melfosur, ha mort electrocutat aquest dissabte en un accident laboral mentre efectuava treballs d'electricitat a l'avinguda del Rastrillo de Cardona. Els Mossos investiguen el motiu de la descàrrega elèctrica.
Els fets han ocorregut pels volts de 3/4 de 4 de la tarda quan el treballador efectuava treballs a la via pública penjat d'una cistella en un servei de manteniment de la línia elèctrica subcontractat per Endesa. Al lloc dels fets s'han desplaçat diverses patrulles de Mossos d'Esquadra i un indicatiu del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els Mossos d'Esquadra han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa i del Departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Lymet té els seus orígens en el procés de reconversió que va patir la mineria a Cardona a finals de la dècada dels 80 del segle XX. Aquesta reconversió ha portat l'empresa a tenir diversificada, actualment, la seva activitat en serveis relacionats amb l'energia.
[plantillavirals]
Un home mor electrocutat en un accident laboral a Cardona
El treballador de la UTE Lymet Melfosur ha patit una descàrrega mentre efectuava treballs elèctrics penjat en una cistella a l'avinguda del Rastrillo del municipi del Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2022 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat Un jove brasiler explica a Quim Masferrer que s'ha enamorat del «país, la gent i la cultura catalana»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour van agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid