La Guàrdia Urbana de Barcelona va detenir aquest dimecres a la matinada un home que va robar un taxi després d'atropellar-ne el propietari a l'Avinguda Maria Cristina i circular contra direcció. Els fets van tenir lloc cap a la 1 de la matinada i el dispositiu que hi havia muntat pel concert de la Beyoncé a l'Estadi Olímpic de Montjuïc va permetre'n la detenció, ja que l'autor del robatori va ser interceptat quan fugia al carrer dels Jocs del 92 pels agents que regulaven el trànsit.
El propietari del taxi va patir lesions a la cama i va ser traslladat a l'hospital pel Servei d'Emergències Mediques (SEM).
Un home roba un taxi després d'atropellar-ne el propietari prop del concert de Beyoncé, a Barcelona
El dispositiu de la Urbana en motiu de l'espectacle va permetre detenir l'autor dels fets
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2016 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat Un de cada deu treballadors de la salut té pensaments suïcides o autolesius
-
Societat L'extreballador d'un saló de jocs entra a robar d'incògnit... i l'enxampen per canviar els codis pel seu aniversari
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català