El propietari de la botiga Pròxim de la plaça dels Drets de Manresa ha tancat la persiana de l'establiment per no deixar sortir un individu a qui acusava d'haver furtat productes del supermercat diverses vegades i que, a més, l'havia agredit aquest mateix dimarts a la tarda.
Els fets han passat al voltant de les 5 de la tarda d'aquest dimarts. Segons han explicat fonts policials a NacióDigital, un individu ha entrat al supermercat i el propietari de l'establiment l'ha advertit que no l'atendria, ja que el tenia fitxat per furts anteriors. Sense fer cas a les indicacions, l'individu ha agafat el producte i l'ha portat fins a caixa per pagar-lo. Davant la segona negativa del botiguer a atendre'l, l'individu li ha saltat a sobre per agredir-lo mentre, paral·lelament, el propietari accionava la persiana per tancar-lo a dins.
Davant els crits que se sentien des de l'exterior, diversos vianants han avisat la policia, que ha arribat amb dues patrulles de la Policia Local i dues més dels Mossos d'Esquadra. Entremig, un dels companys del presumpte pispa ha volgut forçar la porta sense aconseguir-ho, però ha espatllat el mecanisme automàtic.
En arribar els agents han pogut comprovar que el propietari del supermercat tenia diverses esgarrapades a la cara i la samarreta estripada. Com que l'agressió no ha estat per robar sinó per l'enuig que ha tingut al veure que no l'atenia, el presumpte delicte no seria de robatori amb força, sinó d'agressió, de manera que els policies no han practicat, finalment, cap detenció. El propietari de l'establiment ha denunciat l'individu per agressió i el seu company pels danys a la persiana de l'establiment.
[plantillavirals]
Un home tanca un lladre a dins la seva botiga a Manresa cansat dels seus furts continus
Els fets han passat aquest dimarts a la tarda al supermercat Pròxim de la plaça dels Drets de Manresa
ARA A PORTADA
-
-
La humanitat a la Lluna: les pel·lícules i sèries que has de veure sobre la gesta espacial (que alguns consideren ficció) Víctor Rodrigo
-
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom Lluís Girona Boffi
-
-
Plataforma per la Llengua porta als jutjats el cas de castellanització del cognom «Garcia» Neus Climent
Publicat el
02 d’agost de 2022 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
Et vols catalanitzar el nom o el cognom? Aquests són els passos que has de seguir
-
Societat
Mor de manera sobtada l'inspector en cap de la Policia Local de Vilanova i la Geltrú
-
Societat
Rodalies no millora i l'Estat endarrereix la normalitat fins al juny
-
Societat
Taxa d'alcohol 0,0 i rebaixar el llindar del delicte: la proposta del Govern contra els accidents de trànsit
-
Societat
Els Estats Units investiguen la mort de Noelia Castillo i qüestionen l'eutanàsia
-
Societat
Què vull que hi posi al meu DNI
