Un incendi va cremar aquest dissabte a la nit tres cotxes, una motocicleta i les façanes i instal·lacions de dos edificis al barri del Carmel de Barcelona. L'avís del foc es va rebre al carrer Conca de Tremp i les tasques d'extinció van obligar a evacuar alguns veïns dels immobles, sense més conseqüències.
Sis dotacions dels Bombers de Barcelona es van desplaçar al lloc dels fets i la Guàrdia Urbana va participar en el control de trànsit.
En paral·lel, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballat aquest diumenge al migdia en un foc en un pis de l'avinguda del president Companys de Torredembarra (Tarragonès). L'incendi estava confinat a la cuina, sense desenvolupar-se, i no hi ha hagut cap afectació personal.
[plantillasuccessos]
Un incendi calcina tres cotxes, una moto i dues façanes d'edificis al Carmel de Barcelona
Societat
Les tasques d'extinció del foc han obligat a evacuar alguns veïns de les finques al carrer Conca de Tremp
- L'incendi ha provocat estralls. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Internacional Europa aposta per prohibir l'accés dels menors de 13 anys a les xarxes socials Marc Orts i Cussó
-
Economia La Comissió Europea veu Barcelona com un dels «pols» de la IA: «Té una oportunitat extraordinària» Neus Climent / Agències
-
-
Política Estat i Generalitat certifiquen el compromís amb l'ampliació del Prat però deixen els diners per al 2031 Bernat Surroca Albet
-
Política El govern espanyol destinarà 1.760 milions al Prat amb l'ampliació a l'horitzó Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 12:58
Et pot interessar
-
Societat
Mor un ciclista atropellat per un tren quan travessava les vies per un punt no permès a Molins de Rei
-
Societat
Els socorristes reclamen una llei per garantir la seguretat a les platges catalanes
-
Societat
Els Mossos ho confirmen: Jonathan Andic va utilitzar el telèfon durant el viatge a l'Equador
-
Societat
Retards de 20 minuts a l’R2 Sud de Rodalies per un robatori de cable a l'estació de França
-
Societat
Esclaus del segle XXI
-
Societat La meitat dels estudiants de Medicina a Catalunya són de fora
