Un incendi en un quadre elèctric al Complex Esportiu Palau de Girona ha obligat a desallotjar preventivament aquest diumenge una trentena de persones, segons han informat els Bombers de la Generalitat. No hi ha hagut ferits.
El foc s'ha iniciat en una zona aïllada on hi ha els quadres elèctrics, d'on sortia fum, i ha obligat a evacuar un dels pavellons del complex. Els Bombers de la Generalitat han activat cinc dotacions.
Per tot plegat, s'ha suspès el partit d'hoquei d'OK lliga que s'havia de jugar aquesta tarda en aquest complex esportiu.
Un incendi en un pavelló de Girona obliga a desallotjar una trentena de persones
El foc, que s'ha iniciat als quadres elèctris, no ha provocat ferits
- Jugadores a l'exterior del Complex Exportiu Palau de Girona desallotjat per l'incendi del quadre elèctric -
- ACN
- Exterior del Complex Exportiu Palau de Girona desallotjat per l'incendi del quadre elèctric. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2022 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 3 i 4 de gener: inestabilitat abans de la neu i el fred per Reis
-
Societat
Descobreixen un nou planeta errant pròxim a la Terra
-
Societat
Detingut un home per obligar un empleat a treballar 13 hores diàries sense cobrar
-
Societat
La policia alerta de l'estafa del fals caixer: l'engany per entrar als comptes de les persones grans
-
Societat
Aquestes són les carreteres amb més accidents mortals de Catalunya el 2025
-
Societat
Així s'encareixen els preus dels bitllets del transport públic el 2026
