Un home ha denunciat davant els Mossos d’Esquadra, una agressió homòfoba soferta durant el Carnaval de Sitges. Segons fonts policials consultades per NacióDigital, el jove va presentar una denuncia el 28 de febrer, ampliada aquest passat cap de setmana, on apuntava que l’agressió es va produir per la seva orientació sexual.
L’Observatori Contra la Homofòbia afirma que l’agressió es va produir a les portes d’un bar del carrer Primer de Maig de Sitges, conegut popularment com el “del Pecat”, quan el jove anava vestit de ballarina. El denunciant assegura que va ser rodejat per tres homes i un d’ells el va colpejar amb una porra extensible.
Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec del cas i a la vegada han traslladat la denuncia a la Fiscalia de Delictes d’Odi de Barcelona. Aquesta agressió soferta per una persona homosexual seria la tercera en pocs dies a Catalunya, després dels casos de Berga i Barcelona.
L'alcalde de Sitges, Miquel Forns, ha condemnat l'agressió.
Un jove denuncia una agressió homòfoba al Carnaval de Sitges
Els fets haurien succeït a la porta d'un bar del carrer del Pecat | La víctima anava disfressada de ballarina
ARA A PORTADA
-
ERC apuja el to i adverteix Illa que «se li acaba el temps» per complir els acords Lluís Girona Boffi
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
El debat de política general al Parlament, en directe: diàleg entre Illa i els partits Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
-
Publicat el 14 de març de 2017 a les 08:34
Et pot interessar
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluges a 22 comarques amb la dana Alice a prop
-
Societat Retards a l'R1 i l'RG1 per l'avaria d'un tren entre Caldes d'Estrac i Mataró
-
Societat El Sindicat d'Estudiants se suma a la vaga general del 15 d'octubre
-
Societat Moren quatre treballadors en l'esfondrament d'un edifici en obres al centre de Madrid
-
Societat Detecten un brot de xarampió al Garraf en una família antivacunes