Un jove ha mort apunyalat en una baralla aquest diumenge a la matinada en una zona d'oci de Figueres, segons han informat els Mossos d'Esquadra. Els fets s'han produït al voltant de les quatre de la matinada a l'exterior d'un establiment d'oci, situat al recinte Firal, de la capital de l'Alt Empordà.
Durant la baralla, dos nois han rebut ferides d'arma blanca i un d'ells ha mort a l'hospital. Els Mossos d'Esquadra han detingut dos joves com a presumptes responsables de l'homicidi. Es tracta de Juan Carlos Rafael A. V. de 20 anys i Alexander V. V. de 18 anys, els dos veïns de Figueres i de nacionalitat dominicana.
Un jove mor apunyalat en una baralla en una zona d'oci a Figueres
Els Mossos d'Esquadra dhan detingut dos joves com a responsables de l'homicidi
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
18 de desembre de 2011 a
les 12:57
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
