El titular del jutjat d'instrucció 41 de Madrid ha citat a declarar en qualitat d'investigats periodistes de vuit mitjans per revelar dades del sumari judicial de l'Operació Judes, que investiga nou membres dels CDR, quan aquest era secret.
Els mitjans en qüestió són El Mundo, El País, l'ABC, El Confidencial, La Vanguardia, El Español, la Cadena SER i RTVE.
La investigació té el seu origen en una petició realitzada per la Fiscalia de l'Audiència Nacional, després que les defenses dels CDR, coordinades per Alerta Solidària, sol·licitessin l'obertura d'una peça separada de la investigació per esclarir l'origen de les filtracions.
Un jutge investiga periodistes de vuit mitjans per revelar el sumari dels CDR mentre era secret
Societat
Els professionals podrien haver incorregut en un delicte de revelació de secrets
ARA A PORTADA
-
Política El desgavell policial pel paper del Marroc a Ceuta enverina la compareixença de Sánchez Bernat Surroca Albet
-
Política La policia assegura que «no existeix cap informe» que atribueixi al Marroc l'entrada massiva a Ceuta Neus Climent / Agències
-
Política Les preguntes que ha de respondre Pedro Sánchez al Congrés sobre la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
-
Publicat el
20 de novembre de 2019 a
les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
La crisi de Ceuta mobilitza milers de persones en manifestacions de signe contrari
-
Societat
La Meva Salut permetrà als familiars gestionar els perfils de les persones grans
-
Societat
Assemblea del Desert
-
Societat
Què sabem i què no del nadó mort en un edifici de la Mina
-
Societat
Troben un nadó mort dins d’una bossa de plàstic al replà d'un edifici de la Mina
-
Societat
Els detalls del futur Hospital Clínic a la Diagonal: campus universitari, habitatges i espai empresarial
