Un agent dels Mossos d'Esquadra fora de servei ha detingut aquesta tarda el presumpte autor d'un furt a Barcelona, segons ha avançat SER Catalunya i ha pogut confirmar NacióDigital. L'home hauria sostret un telèfon mòbil a un turista al carrer Princesa -sense emplear la violència- i després l'hauria entregat a dos còmplices.
A partir d'aquell moment, el sospitós ha enfilat la ronda de Sant Pere en direcció a l'Eixample, seguit per un veí i un bomber, també fora de servei. L'han interceptat a l'altura del carrer Bailèn, on l'home els ha ferit a tots dos amb una navalla de petites dimensions, segons fonts dels Mossos d'Esquadra. Ha estat després quan el policia fora de servei, que ha presenciat els fets, ha procedit a fer la detenció.
Les mateixes fonts apunten que les ferides són de poca consideració i que ara els Mossos estan buscant els dos còmplices del lladre.
Un lladre fereix amb una navalla un bomber i un veí després de robar un mòbil a Barcelona
Un Mosso d'Esquadra fora de servei deté l'home i ara la policia busca dos còmplices seus
ARA A PORTADA
-
-
El Govern espera que ERC aprovi els pressupostos sense tenir resolta la recaptació de l'IRPF Bernat Surroca Albet
-
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística Lluís Girona Boffi
-
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament Pep Martí i Vallverdú
-
Junqueras i Sánchez es van reunir dues vegades en secret abans de la cita pública de dijous passat Redacció
Publicat el 07 d’agost de 2019 a les 16:49
Et pot interessar
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
-
Societat
Què pots fer després del ciberatac a Endesa si n’ets client?
-
Societat
Una jutgessa rebutja investigar la ruixada amb esprai pebre dels Mossos a activistes per Palestina
-
Societat
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
