Problema de seguretat al macrocomplex central de la policia espanyola a Madrid. Agents del mateix cos policial han detingut un menor d'edat per colar-se en aquest espai per robar dues pistoles. Els fets van ocórrer el diumenge passat després que l'autor saltés una de les tanques del macrocomplex, situat al barri madrileny de Canillas. Les armes han estat recuperades, segons informen fonts policials.
La Direcció General de la policia espanyola ha obert una investigació per esclarir com el menor va aconseguir accedir al lloc i fer-se amb dues armes, mentre que el sindicat JUPOL, majoritari al cos policial de l'Estat, ha vinculat els fets a la falta d'agents, cosa que, segons creuen, deriva en "bretxes de seguretat".
Segons les primeres investigacions, el jove va accedir a les instal·lacions saltant el mur que envolta el complex, teòricament un dels més segurs de la policia espanyola, ja que acull les instal·lacions dels Serveis d'Informació, a més d'altres unitats vinculades a les comissaries generals de la policia judicial o de la científica.
Les mateixes investigacions apunten que el jove va aconseguir entrar al macrocomplex sense que saltessin les alarmes i va rebentar diverses taquilles del vestidor dels agents. D'allà va ser d'on va treure les armes, carregadors i altres objectes policials sostrets. Lluny de ser arrestat en el moment, l'assaltant va abandonar sense més problemes la seu policial.
A través de la mateixa tanca, va escapar sense que altre cop sonessin les alarmes. La policia espanyola va acabar adonant-se del robatori després que els agents no trobessin les pertinences que el menor els havia robat. Això va fer obrir una investigació que ha acabat amb la detenció del jove i la recuperació de les dues pistoles robades.
[plantillavirals]
Un menor es cola al macrocomplex de la policia espanyola a Madrid i roba dues pistoles
El jove, que ja ha estat detingut, va accedir a l'espai a través d'una tanca i sense que sonessin les alarmes

- -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2022 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat L'ANC crida a la mobilització i promet treballar perquè els partits «no tornin enrere en un nou embat»
-
Societat Avís per temps violent a sis comarques durant la tarda de diumenge
-
Societat Restablerta la circulació a les línies R2 Sud, R14, R15, R16 i R17 afectades per un atropellament a Viladecans
-
Societat El Meteocat alerta de la pluja d'aquesta tarda
-
Societat Les tempestes deixen fins a 123 litres d'aigua prop de Girona
-
Societat Catalunya té prop de 800.000 places turístiques i en 90 municipis hi ha més llits per a visitants que residents