Un incendi virulent que afecta Vilanova de Viver, just a la frontera entre les províncies de Castelló i Terol, ha obligat a desallotjar un miler de persones d'aquest mateix poble, a més de Montanejos, L'Alqueria de Montanejos, L'Artejuela, La Font de la Reina, Los Calpes i La Pobla d'Arenós.
El president de la Generalitat valenciana, Ximo Puig, ha indicat que els efectius desplegats al lloc dels fets treballaran "durament" durant tota la nit per intentar "caminar cap a l'estabilització" del foc durant la jornada d'aquest divendres si les condicions meteorològiques, que són “millors” que fa unes hores, així ho permeten.
Així ho ha explicat en declaracions als mitjans després d'assistir a última hora d'aquest dijous a una reunió de coordinació al Lloc de Comandament Avançat (PMA) de l'incendi forestal, on ha subratllat que el foc ha estat "molt voraç" al començament i ha tingut una acció "molt potent" que ha provocat que en "poc temps" el perímetre s'hagi situat entre les 800 i les 1.000 hectàrees.
[plantillavirals]
Un miler de desallotjats en un incendi que crema més de 1.000 hectàrees a Castelló i Terol
Els efectius desplegats a la zona esperen estabilitzar les flames arran de la millora de les condicions meteorològiques
- L'incendi a Vilanova de Viver -
- Bombers de Castelló
ARA A PORTADA
-
L'advocat de la UE avala l'amnistia i aplana el camí per al retorn de Puigdemont i l'habilitació de Junqueras Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts s'absté «in extremis» i frena la maniobra del PP per allargar la vida de les nuclears Guillem Delso
-
El govern espanyol decreta el confinament de totes les aus de cria per aturar l'expansió de la grip aviària Marc Orts i Cussó
Publicat el 23 de març de 2023 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Per què Barcelona té la primera policia local de l'Estat amb una unitat adscrita a la fiscalia?
-
Societat
La paraula de l'any 2025: ningú sap què vol dir
-
Societat
La Fiscalia contradiu el Govern i veu discurs d'odi en el gag catalanòfob de Teatro Sin Papeles
-
Societat
L'Agència Espacial Europea alerta d'una tempesta solar intensa que pot afectar Catalunya
-
Societat
Amb el Valle de los Caídos no n'hi ha prou
-
Societat
El temps d'aquest dijous 13 de novembre: fort vent i cels nuvolats
