Un miler de persones, 750 segons la Guàrdia Urbana de Barcelona, s'han manifestat aquest dissabte per l'alliberament del col·lectiu LGTBI. Sota el lema Ho volem tot, la protesta s'ha articulat al voltant de quatre eixos: antiracisme, feminisme, habitatge i treball.
El punt de sortida ha estat la plaça Universitat i durant pràcticament una hora els participants han desfilat per alguns dels carrers més cèntrics de la ciutat fins a arribar a la plaça Sant Jaume.
L'objectiu de la protesta passa per "reivindicar" la igualtat del col·lectiu i els drets de les persones que l'integren. En aquest sentit, han denunciat que encara hi ha moltes persones que pateixen discriminació, agressions, violència o assetjament en diferents àmbits.
Un miler de persones es manifesten Barcelona per l'alliberament del col·lectiu LGTBI
La protesta d'enguany s'ha articulat al voltant de l'antiracisme, el feminisme, l'habitatge i el treball
- Manifestants amb pancartes -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2021 a les 18:46
Et pot interessar
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
-
Societat
Creen una eina que prediu el risc d'ictus a partir dels greixos de la dieta
