Un miler de persones, 750 segons la Guàrdia Urbana de Barcelona, s'han manifestat aquest dissabte per l'alliberament del col·lectiu LGTBI. Sota el lema Ho volem tot, la protesta s'ha articulat al voltant de quatre eixos: antiracisme, feminisme, habitatge i treball.
El punt de sortida ha estat la plaça Universitat i durant pràcticament una hora els participants han desfilat per alguns dels carrers més cèntrics de la ciutat fins a arribar a la plaça Sant Jaume.
L'objectiu de la protesta passa per "reivindicar" la igualtat del col·lectiu i els drets de les persones que l'integren. En aquest sentit, han denunciat que encara hi ha moltes persones que pateixen discriminació, agressions, violència o assetjament en diferents àmbits.
Un miler de persones es manifesten Barcelona per l'alliberament del col·lectiu LGTBI
La protesta d'enguany s'ha articulat al voltant de l'antiracisme, el feminisme, l'habitatge i el treball
- Manifestants amb pancartes -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2021 a les 18:46
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona autoritza un botellot a l'«Upper Diagonal» el dia de Nadal
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill a 19 comarques per pluja fins diumenge
-
Societat
Més de 400 bombers voluntaris porten la Generalitat als jutjats per reclamar drets laborals
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
-
Societat
Campanya del Govern per informar els nouvinguts sobre les opcions d'aprendre català
-
Societat
Quant s'han gastat els catalans aquest estiu?
