Les carreteres i autopistes de Catalunya han registrat una víctima mortal aquest cap de setmana, entre les 15.00 hores de divendres i les 20.00 hores d'aquest diumenge, ha informat el Servei Català de Trànsit en un comunicat.
Es tracta d'un motorista de 54 anys que va morir en xocar amb un camió el dissabte al matí al punt quilomètric 12 de la carretera L-310, a Els Plans De Sió (Lleida).
Pel que fa a les incidències viàries, destaquen les vies de Barcelona en sentit cap a la capital catalana, com els 12 quilòmetres de retenció a la C-55 entre Manresa i Castellbell i el Vilar, 11 quilòmetres a la C-16 entre Bagà i la Nou de Berguedà, i nou a la a-2 entre Esparreguera i Pallejà.
Un mort a les carreteres catalanes aquest cap de setmana
Un motorista de 54 anys va morir en xocar amb un camió el dissabte al matí
ARA A PORTADA
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
El govern espanyol fa marxa enrere i proposa ara congelar els tres trams més baixos de les quotes d'autònoms Pau Mascarell
-
-
Publicat el 12 de març de 2017 a les 22:33
Et pot interessar
-
Societat Els radars fixos eviten 77 accidents cada any a les carreteres catalanes: el tipus de conductor més beneficiat
-
Societat Discriminació lingüística en la inauguració d'uns jardins a Barcelona
-
Societat Solucionada la incidència tècnica que fet caure tota la megafonia i els monitors a les estacions de Rodalies
-
Societat Alerta per una ciberestafa en què simulen que Decathlon et regala productes
-
Societat El temps d'aquest dilluns 20 d'octubre: pluja a més de 20 comarques i núvols arreu
-
Societat Una coneguda marca de roba incorpora el català a les etiquetes