El cap de setmana conclou amb un mort a l'únic accident de trànsit mortal registrat a les carreteres catalanes entre les 15.00 hores de divendres i les 20.00 d'aquest diumenge, segons ha informat en un comunicat el Servei Català de Trànsit (SCT).
L'accident va ocórrer el migdia d'aquest dissabte, quan per causes que encara s'estan investigant, una motocicleta ha sortit de la via a la carretera B-220 a l'altura de Bellprat.
Com a conseqüència ha mort el conductor de la motocicleta i únic ocupant.
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
11 de maig de 2014 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
-
Societat
Vols ser patge reial a la Cavalcada de Barcelona del 2027? Tot el que has de saber per participar-hi
-
Societat
Barcelona vol «accelerar» l'ampliació de la xarxa de dipòsits pluvials després de «sobreviure» als aiguats
-
Societat
L'aporofòbia, en dades: la meitat dels catalans creu que la gent pobre ho és perquè vol
-
Societat
Barcelona acull la primera trobada per actualitzar la Declaració Universal dels Drets Lingüístics
