Un home de 71 anys i nacionalitat francesa ha mort aquest dilluns en estavellar-se amb l'ultralleuger amb què viatjava a la zona de Naut Aran, al Tuc deth Miei, al barranc de Barlonguera, sobre el Pla de Beret. Els Bombers de la Generalitat han rebut un avís d'un alertant que ha presenciat la caiguda poc després de les dues de la tarda. Les primeres dotacions dels Pompiers d'Aran que han arribat a la zona han trobat l'accident i han comunicat que el pilot era mort. La víctima pilotava un veler, un planejador sense motor, de matrícula frencesa.
Al lloc del sinistre s'hi han desplaçat dues dotacions terrestres dels Pompiers d'Aran i un helicòpter amb membres dels GRAE (Grup Actuacions Especials) i un metge del GEM (Grup d'Emergències Mèdiques) dels Bombers de la Generalitat.
També han treballat a la zona quatre dotacions dels Mossos d'Esquadra incloent-hi els efectius de la Unitat de Muntanya.
Un mort en estavellar-se un ultralleuger a la zona de Naut Aran
La víctima és un home de nacionalitat francesa de 71 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2011 a les 15:33
Et pot interessar
-
Societat Què se n'ha fet de la vaga de lloguers promesa durant les protestes per l'habitatge?
-
Societat La desconfiança social propulsa l'extrema dreta
-
Societat La Vall d'Hebron crea una IA capaç de detectar càncer de fetge de manera més precisa i automàtica
-
Societat Retards a l'alta velocitat per una incidència amb un tren al taller de Can Tunis