Un home de 35 anys ha mort aquesta matinada a causa d'una col·lisió múltiple amb cinc turismes afectats que es va produir aquest divendres a un quart de dues del migdia al quilòmetre 5,7 de la Ronda Litoral de Barcelona, en direcció Llobregat. La víctima mortal era el conductor d'un dels turismes. Dues persones més van ser ateses al lloc de l'accident i una d'elles va ser trasllada a un centre hospitalari, segons informa l'Ajuntament de Barcelona.
Aquest és el primer conductor que mor aquest any a Barcelona i la catorzena víctima mortal en sinistre de trànsit a la ciutat aquest 2022, dues de les quals són vianants i onze motoristes.
La Unitat d'Investigació i Prevenció d'Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana de Barcelona s'ha fet càrrec de la investigació de l'accident.
L'Ajuntament de Barcelona ha lamentat la mort i ha traslladat el seu condol a la família i amistats.
Un mort en un accident de trànsit a la Ronda Litoral amb cinc vehicles afectats
El sinistre es va produir aquest divendres al migdia
- Taylor Swift en el seu concert a Seattle -
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2022 a les 10:35
Actualitzat el 23 de juliol de 2022 a les 10:41
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
