Una persona ha mort aquest cap de setmana en l'únic accident de trànsit mortal i disset més han resultat ferides en altres dos accidents ocorregunts entre les 15.00 h de divendres i les 20 h de diumenge, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
L'accident mortal es va produir durant el migdia de dissabte a la carretera C-55 al seu pas per Manresa, quan un motorista de 31 va morir després de sortir de la via i xocar contra una paret.
A més, aquest diumenge un accident múltiple a la C-16 al seu pas per Guardiola de Berguedà entre tres turismes ha deixat vuit persones ferides, una d'elles greu, i un altre xoc entre un camió i sis turismes en l'enllaç entre l'AP-7 amb l'AP-6 al Papiol ha deixat nou ferits, un d'ells greu.
Un mort i disset ferits a les carreteres aquest cap de setmana
L'accident mortal va ocórrer ahir dissabte al migdia a prop de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de febrer de 2014 a
les 19:38
Et pot interessar
-
Societat
Un fons promotor de «colivings» fuig de Barcelona en ple auge regulador
-
Societat
El TSJC ratifica la presó provisional per als pares del nadó maltractat a Barcelona
-
Societat
Protesta veïnal coincidint amb el centenari de l'obertura del Park Güell
-
Societat
Les dones migrades que sostenen l’economia invisible
-
Societat
Això és el que has de fer perquè no t'apugin el lloguer abans que caigui la norma: el pas a pas
-
Societat
El refugi de l'Alt Pirineu que ha quedat colgat per la neu
