Un mort i dos ferits amb lesions menors en un xoc frontal a Vidreres

L'acompanyant i el conductor de l'altre vehicle han estat traslladats a l'Hospital Josep Trueta de Girona

Publicat el 20 d’octubre de 2023 a les 19:53

Les carreteres catalanes han registrat la tarda d'aquest una nova mort. Es tracta d'un veí de Barcelona de 62 anys que ha protagonitzat un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta al quilòmetre 691,8 de la carretera N-II, en terme municipal de Vidreres, a la comarca de la Selva.

El sinistre ha tingut lloc cap a un quart de cinc de la tarda i també ha provocat dos ferits de caràcter lleu, l'acompanyant davantera del finat i el conductor de la furgoneta. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), ambdós han estat traslladats a l'Hospital Josep Trueta de Girona.

[noticiadiari]2/264224[/noticiadiari]
Les causes del sinistre estan sota investigació, però sis patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dels Bombers de la Generalitat -que han fet tasques d'excarceració- i quatre del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han actuat al lloc de l'accident. Pel que fa a l'afectació viària, ha calgut tallar la circulació en ambdós sentits de la marxa.

[plantillavirals]