Una persona ha mort i dues més han resultat ferides amb lesions de gravetat menor en un xoc frontal que ha tingut lloc aquest dijous al quilòmetre 5 de la carretera GI-512, al terme municipal de Fogars de la Selva, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de sis de la tarda en sentit Blanes, i a banda dels dos cotxes que han picat de cara, un tercer ha impactat amb els dos primers poc després de la topada. Els dos ferits han estat traslladats als hospitals de Calella i Blanes. Amb aquesta víctima, són 81 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Arran de la incidència s'han activat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers i tres unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l'afectació viària, la carretera ha estat totalment tallada fins a quarts de vuit del vespre, quan s'ha pogut habilitar pas alternatiu.
Un mort i dos ferits en un xoc frontal a Fogars de la Selva
Un tercer cotxe ha impactat amb els dos primers poc després de la topada

- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 30 de juny de 2022 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat La discriminació contra el col·lectiu LGTBI+ es triplica en els últims deu anys a Catalunya
-
Societat El TSJC avala l'eutanàsia d'una jove catalana però permet al seu pare seguir-hi recorrent en contra
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona
-
Societat La curiositat que fa única la llengua de signes en català
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer