El conductor d'un cotxe ha mort aquest dilluns en un xoc frontal amb un altre turisme a la C-17 a les Masies de Voltregà, a Osona. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 18.47 hores. L'accident ha tingut lloc al quilòmetre 69, en direcció Barcelona.
El conductor i únic ocupant d'un dels cotxes ha mort. En l'altre hi viatjaven quatre persones: dues han resultat ferides lleus i dues més de poca gravetat. Totes han estat traslladades pel Sistema d'Emergències Mèdiques a l'Hospital de Vic. S'ha obert una investigació per determinar les causes de l'accident, que per ara es desconeixen.
S'han activat quatre ambulàncies, cinc patrulles dels Mossos i quatre dotacions dels Bombers. La carretera s'ha tallat en sentit Barcelona i s'ha desviat la circulació per la BV-4608. Posteriorment s'ha tallat el trànsit també en sentit Ripoll.
Amb aquesta ja són 100 les persones que han mort en accidents de trànsit a les carreteres interurbanes catalanes.
Un mort i quatre ferits en un xoc frontal entre dos cotxes a la C-17
Els Mossos han obert una investigació per determinar les causes del letal accident
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2020 a
les 20:47
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són totes les empreses que s'han passat al català en l'últim any
-
Societat
Catalunya subvencionarà la rehabilitació d'habitatges en municipis rurals
-
Societat
El tall del túnel de Rubí farà que les mercaderies tardin set hores de Portbou a Barcelona
-
Societat
La segona denunciant d'Errejón no es ratifica al jutjat i aboca el cas a l'arxivament
-
Societat
Una quota del 40% de català al Piromusical de la Mercè: nova proposta a Barcelona
-
Societat El 95% dels mestres rebutgen en una consulta l'acord de CCOO i UGT amb Educació
