Una persona ha mort aquest divendres al vespre en un accident a l'autovia A-2 a l'altura de Golmés (Pla d'Urgell), segons han informat els Bombers de la Generalitat. El sinistre, que s'ha produït quan faltaven vint minuts per les nou del vespre, també ha causat un ferit crític, dos ferits menys greus i quatre lleus, segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Totes vuit les víctimes eren els ocupants d'una mateixa furgoneta. Per ara es desconeixen les causes de l'accident, que ha obligat a tallar la calçada en sentit Lleida, de manera que el trànsit s'ha hagut de desviar de manera provisional.
Un mort i set ferits en un accident a l'A-2 a Golmés
Totes les víctimes eren els ocupants d'una mateixa furgoneta
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2012 a
les 22:18
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
