Una persona ha mort i tres han resultat ferides, dues de gravetat i una de caràcter "menys greu", en un accident de trànsit a la C-14 a Montblanc (Conca de Barberà). Segons el Servei Català de Trànsit, l'accident ha passat quan passaven vint minuts de les cinc de la tarda d'aquest dissabte, al quilòmetre 39,5, en sentit Tarragona.
Per causes que encara s'estan investigant, el vehicle ha bolcat i com a conseqüència de la topada ha mort un dels ocupants i els altres tres han resultat ferits. Els efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han traslladat als ferits a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona.
En l'accident hi han treballat vuit patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, un helicòpter i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
A conseqüència de l'accident, la C-14 ha estat tallada en els dos sentits de la marxa durant més d'una hora i mitja.
Un mort i tres ferits greus en un accident de trànsit a Montblanc
Les víctimes anaven en un turisme que ha bolcat
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
26 de juliol de 2014 a
les 17:04
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
