Una dona ha resultat morta i una altra persona ha sofert ferides de caràcter crític en un xoc frontal entre dos automòbils que ha tingut lloc aquest divendres a la tarda a Òdena (Anoia), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). En concret el sinistre s'ha produït al quilòmetre 73 de la carretera C-37, en terme municipal de la localitat anoienca. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 18.43 h. Les causes del sinistre s'investiguen. La víctima mortal és la conductora d'un dels vehicles.
Arran de la incidència s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers i quatre unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Pel que fa a l'afectació viària, la carretera s'ha tallat en els dos sentits de la marxa poc després de les set de la tarda i s'han fet desviaments senyalitzats.
Un mort i un ferit crític en un xoc frontal entre dos automòbils a Òdena
Els fets han tingut lloc cap a tres quarts de set de la tarda a la carretera C-37
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2017 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat Treballen en un incendi a una nau d'un polígon industrial a Vic
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català