Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un home a Vic després que s’hagi produït una baralla tumultuària, en la que s'hi han vist involucrats diversos treballadors de Càrniques Montronill. Els fets s’han produït pocs minuts després de tres quarts de tres de la tarda d'aquest divendres, a l’exterior d’aquesta empresa, ubicada al polígon Malloles.
A conseqüència de la baralla una de les persones ha mort després de ser agredit amb una arma blanca. La víctima és un veí de Vic.
Els Mossos han detingut quatre persones relacionades amb l’homicidi i investiguen els graus d’implicació de cadascuna d’elles en els fets. Una d'elles, segons ha confirmat un portaveu de la polícia autonòmica en aquest diari, està acusada de la mortal agressió.
L’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Central s’ha fet càrrec del cas.
Un mort per arma blanca a Vic en una baralla entre treballadors d'una càrnia
Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre persones, una d’elles acusada de l’agressió
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2013 a les 19:19
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 20 de novembre: les temperatures arriben als 0 graus
-
Societat
Obre en proves la nova xarcuteria de Marc Ribas a Barcelona: «Hi ha molta feina a fer»
-
Societat
El president de la Conferència Episcopal titlla les lleis de memòria d'«instrument de polarització»
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 19 de novembre: 10 graus de màxima a punts de l'interior
-
Societat
Catalunya registra el màxim històric de denúncies per violència de gènere el 2024
-
Societat
Un estudi constata una tendència a l’alça del teletreball híbrid mentre el 100% complet va a la baixa
