Un veí de Palafrugell, al Baix Empordà, de 23 anys, ha mort aquest dimecres al migdia en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la C-31, al seu pas per Fontanilles, a la mateixa comarca. Al mateix sinistre, una altra persona ha quedat ferida en estat crític i una altra ha resultat ferida greu.
L'accident s'ha produït poc abans de tres quarts d'una del migdia a l'altura del quilòmetre 344,9 on, per causes que es desconeixen, els dos vehicles han col·lidit frontalment. La carretera ha quedat tallada en els dos sentits de la marxa. La víctima era el conductor de la furgoneta i el ferit crític el seu acompanyant.
Arran del sinistre s’han activat vuit patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, i dos helicòpters i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Un mort, un ferit crític i un de greu en un xoc frontal entre dos vehicles a la C-31 a Fontanilles, al Baix Empordà
La via ha estat tallada durant dues hores en els dos sentits de la marxa
ARA A PORTADA
-
L'Audiència Nacional demana al PSOE documentació sobre la campanya del PSC a les eleccions catalanes de 2024 Redacció
-
Sánchez no s'immuta davant les múltiples crisis al PSOE i tanca la porta a convocar eleccions Oriol March
-
Imputacions i requeriments a la seu del PSOE per una trama per «desestabilitzar procediments judicials» Redacció
-
Publicat el
23 de desembre de 2015 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
La protesta dels docents bloqueja les principals carreteres de Catalunya
-
Societat
Collboni llançarà uns «bons consum» a Barcelona: així serà l'estalvi de 10 euros per compra
-
Societat
Portes obertes al Port de Barcelona 2026: horaris, activitats i tot el que has de saber
-
Societat
Alertes pel vapeig adolescent: un de cada quatre joves consumeix nicotina
-
Societat
Els sindicats educatius no donen «res per fet» i posen el focus en la mesa de la tarda
-
Societat
Els Mossos creuen que Jonathan i Isak Andic van forcejar davant el barranc per on va caure l'empresari
