La Direcció General de la Policia (DGP) ha obert diligències policials i ha posat en coneixement dels Jutjats de Tarragona uns fets ocorreguts la matinada de diumenge 5 de febrer d'enguany en relació amb una agressió que hauria patit una persona detinguda per part d'un mosso a l'Àrea de Custòdia i Detenció de la comissaria de Tarragona.
El mateix diumenge al matí, després que els comandaments de la Regió Policial Camp de Tarragona (RPCT) tinguessin coneixement d'aquests fets, la Divisió d'Afers Interns va obrir una investigació i va informar el jutjat de guàrdia.
Com a conseqüència d'aquesta investigació hi ha tres mossos expedientats. Un d'ells, el caporal, està suspès de sou i feina pel que fa a l'agressió. Se li ha retirat l'arma i la credencial policial. Els altres dos agents, que es trobaven presents en l'actuació, no estan apartats del cos però se'ls ha obert un expedient en haver estat investigats i denunciats per un presumpte delicte d'omissió del deure de perseguir delictes.
Un mosso és apartat del servei per agredir un detingut a Tarragona
Els fets van passar el passat 5 de febrer |Â Hi ha tres agents expedientats, un dels quals és un caporal i està suspès de sou i feina
ARA A PORTADA
-
Illa tanca el «sí» dels Comuns als pressupostos i es garanteix gasolina per acabar la legislatura Oriol March
-
L'Estat es compromet a complir (ara sí) els acords per donar oxigen a l'entesa Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Els acords de la bilateral: dels diners per tenir més Mossos a l'ús del català dels funcionaris de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
Turull posa el termòmetre a les primàries de Junts a Barcelona: es reuneix amb Giró i Argimon Oriol March
Publicat el
11 de febrer de 2017 a
les 18:59
Et pot interessar
-
Societat
Els Comuns arrenquen el compromís d'allargar l'R-Aeroport a partir del 2030
-
Societat Jonathan Andic no va estar sol: dos escaladors el van atendre a Montserrat després de la caiguda del pare
-
Societat
Tancar els «pakis»
-
Societat
Cinquanta anys del primer trasplantament de medul·la a l’Estat: «És un regal poder viure»
-
Societat
Què canvia amb l'aprovació de la primera llei del tercer sector social a Catalunya?
-
Societat
El Govern i els sindicats de mestres trenquen el gel i comencen a acostar posicions
