Un mosso d'esquadra ha hagut de ser ingressat en un centre hospitalari després de ser atropellat per un conductor que intentava fugir a Rubí. Els fets han tingut lloc cap a les sis de la tarda a l'Avinguda de les Olimpíades, quan l'agent i altres companys participaven en un dispositiu de vigilància vestits de paisà. El conductor ha estat detingut. Pel que fa al ferit, els Mossos han informat que té lesions de consideració, segons ha informat l'ACN.
L'home presumpte objecte de la investigació els hauria detectat i hauria intentat fugir a bord d'un cotxe, moment en què ha atropellat l'agent, que ha estat arrossegat uns quants metres fins que ha caigut a terra. El mosso ferit ha estat traslladat a l'Hospital Mútua de Terrassa, segons Europa Press.
Algunes fonts apunten que un dels companys de l'agent ferit hauria disparat trets per fer parar el vehicle, que finalment s'ha aturat, en un extrem que els Mossos d'Esquadra no han confirmat.
Un mosso hospitalitzat en ser atropellat per un conductor que intentava fugir a Rubí
Societat
L'agent ha estat traslladat a l'hospital amb ferides de consideració i el conductor ha estat detingut
ARA A PORTADA
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
Política La Diada arrenca amb l’ofrena floral l’endemà de la tensió al Fossar Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
-
Política Illa reivindica la convivència a les portes de la Diada: «Ningú és més català que ningú» Bernat Surroca Albet
Publicat el
15 de desembre de 2016 a
les 20:44
Et pot interessar
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
-
Societat
Catalunya estudia el model neerlandès de peatge: en què consisteix?
-
Societat
El govern espanyol destina 17 milions a comprar 70 km de cable després dels robatoris a l'R3
-
Societat
Estabilitzat l'incendi que ha cremat una zona de matolls a Montjuïc
-
Societat
El metro de Barcelona es reforçarà amb 12 trens addicionals la tarda de la Diada
