Un motorista de 45 anys, veí de Girona, ha mort aquest diumenge al migdia a la GI-623 a Bàscara (Alt Empordà) després de caure a la via per on circulava. L'accident s'ha produït al quilòmetre 1 de la carretera i els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 13.37 h. Per causes que encara s'estan investigant, el conductor i únic ocupant d'una motocicleta s'ha precipitat a la via i ha mort.
Arran de la incidència, s'han activat cinc patrulles de la policia catalana, dues dotacions de Bombers, una ambulància i un helicòpter medicalitzat i la unitat de suport psicològic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta víctima ja són 172 les persones que han mort en accidents de trànsit a les carreters catalanes aquest any. Precisament avui és el Dia Internacional de les víctimes mortals a les carretres.
Un motorista mor a Bàscara en caure a la via
Amb aquesta víctima, ja són 172 les persones que han perdut la vida en accidents de trànsit a les carreteres catalanes aquest any
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2018 a les 17:56
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
