Un motorista ha mort aquesta tarda a la C-13, a l'altura de Camarasa, al límit entre la Noguera i el Pallars Jussà. El conductor ha sortit de la via al punt quilomètric 71 per causes que encara es desconeixen. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís pocs minuts abans de les vuit del vespre.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre patrulles de la policia, dos vehicles dels Bombers, dues ambulàncies i un helicòpter del SEM. Els serveis d'emergència han treballat per reanimar el motorista, però no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Aquest és el segon accident mortal de moto a la carretera C-13 en menys d'un mes. El passat 11 de juny un altre motorista va perdre la vida en xocar amb un turisme a l'encreuament de Guàrdia de Noguera. Des d'aquell dia, han estat cinc els accidents de trànsit registrats a les carreteres del Pallars.
Un motorista mor a la C-13 a la Noguera després de sortir de la via
El sinistre s'ha produït poc abans de les vuit del vespre al punt quilomètric 71 de la via
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2017 a les 18:41
Et pot interessar
-
Societat
Així s'encareixen els preus dels bitllets del transport públic el 2026
-
Societat
Les terminacions més premiades a la loteria de Reis
-
Societat
Pla «renove» del Govern a les instal·lacions esportives catalanes
-
Societat
Fred, cava i platja: centenars de persones es capbussen per donar la benvinguda al 2026
-
Societat
Detinguts dos joves per fugir d'un control i intentar atropellar els Mossos
-
Societat
De l'Ander a l'Ishaqa: els primers nadons del 2026
