Un motorista ha mort aquesta tarda a la C-13, a l'altura de Camarasa, al límit entre la Noguera i el Pallars Jussà. El conductor ha sortit de la via al punt quilomètric 71 per causes que encara es desconeixen. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís pocs minuts abans de les vuit del vespre.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre patrulles de la policia, dos vehicles dels Bombers, dues ambulàncies i un helicòpter del SEM. Els serveis d'emergència han treballat per reanimar el motorista, però no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Aquest és el segon accident mortal de moto a la carretera C-13 en menys d'un mes. El passat 11 de juny un altre motorista va perdre la vida en xocar amb un turisme a l'encreuament de Guàrdia de Noguera. Des d'aquell dia, han estat cinc els accidents de trànsit registrats a les carreteres del Pallars.
Un motorista mor a la C-13 a la Noguera després de sortir de la via
El sinistre s'ha produït poc abans de les vuit del vespre al punt quilomètric 71 de la via
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 04 de juliol de 2017 a les 18:41
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona
-
Societat La curiositat que fa única la llengua de signes en català
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer
-
Societat Circulació tallada a l'R2 nord i l'R11 a Granollers per un atropellament
-
Societat Les protestes barcelonines per Palestina insisteixen: el focus també està a la UE