Un motorista ha mort aquest dijous després de patir un accident a l'autopista C-32, al seu pas per Argentona (Maresme). Els fets es van produir a dos quarts de nou del vespre i, tot i que l'home va ser traslladat encara amb vida a l'Hospital de Can Ruti, va acabar morint com a conseqüència de l'impacte.
La víctima tenia 53 anys i era veí de Mataró. Amb aquesta ja són 114 les víctimes mortals en accident de trànsit a la xarxa interurbana de Catalunya.
Un motorista mor en un accident a la C-32 a Argentona
Societat
És la víctima 114 d'aquest any a la xarxa interurbana
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
23 d’agost de 2019 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
