Nova tragèdia a la xarxa viària catalana. Un motorista ha mort i un altre ha resultat ferit crític en un xoc frontal aquest divendres, poc abans de les 19:00 hores, al municipi de Santa Maria de Palautordera, al Baix Montseny, al Vallès Oriental. L'accident ha obligat a tallar la via en ambdós sentits de la marxa.
Concretament, el sinitre ha tingut lloc al quilòmetre 1,4 de la carretera BV-5031 i el Servei Català de Trànsit (SCT) indica que, per causes que s'investiguen, la motocicleta on viatjaven les dues víctimes s'ha vist involucrada en una col·lisió de tipus frontal amb un turisme.
Arran de la incidència s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions de Bombers -que a les vuit del vespre seguien fent tasques d'evacuació del ferit crític- i tres ambulàncies i dos helicòpters medicalitzats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), així com una unitat conjunta del SEM i Bombers. Segons el recompte de l'SCT, 79 persones han mort en accident de trànsit en què va d'any a la xarxa viària catalana.
[plantillavirals]
Un motorista mort i un altre ferit crític en un xoc frontal al Montseny
Amb la nova víctima, 79 persones han perdut la vida en accident de trànsit aquest 2023 a la xarxa viària catalana
ARA A PORTADA
-
L'Estat reconeix la «singularitat» catalana i es compromet a desplegar la hisenda pròpia sense un horitzó concret Bernat Surroca | Lluís Girona
-
ERC avisa que cal complir amb l'ordinalitat en el nou finançament: «És innegociable» Lluís Girona | Bernat Surroca
-
Junts considera «molt decebedor» l'acord pel finançament: «No hi ha nou model» Lluís Girona | Bernat Surroca
-
El PP surt en tromba contra el finançament singular: «És corrupció d'estat» Lluís Girona | Bernat Surroca
-
La defensa de Santos Cerdán insisteix en la tesi de Koldo García com a agent encobert de la Guàrdia Civil Redacció
Publicat el 14 de juliol de 2023 a les 19:38
Et pot interessar
-
Societat Tres empreses amb seu a Catalunya eliminen el català de la web
-
Societat El temps d'aquest dimarts 15 de juliol: clima assolellat i ruixats puntuals a la tarda
-
Societat Les claus del futur Sant Jordi Club: doblar l'actual aforament i dos anys sense ús per obres
-
Societat L'hospital de Vilafranca, tancat fins a nou avís pels efectes dels aiguats de dissabte
-
Societat Més de 17 quilòmetres de retenció a l'AP-7 per un camió avariat
-
Societat Un accident a la Ronda de Dalt talla un carril el primer dia d'obres