Un nen d'11 anys va demanar ajuda a un treballador d'una gasolinera de Vidreres (la Selva) perquè la seva mare conduïa fent esses. Quan van arribar els Mossos d'Esquadra, avisats per l'empleat, la mare es va negar a sotmetre's a les proves d'alcoholèmia i drogues. Davant la seva actitud i els símptomes d'embriaguesa, la policia va decidir detenir-la, segons explica la Cadena SER.
L'incident va tenir lloc aquest dissabte a la gasolinera Galp situada a la C-35, d'acord amb el mitjà citat. La dona, de 46 anys i nacionalitat espanyola, viatjava amb els seus dos fills , de 10 i 11 anys, quan un d'ells va demanar aturar-se per anat al lavabo. Va ser llavors quan el menor va demanar auxili. La mare havia anat a buscar els nens al centre Bon Pastor de Girona: dissabte era el seu dia de visita.
Segons explica la Cadena SER la dona acumula 26 antecedents, la majoria per robatori i ja havia protagonitzat episodis violents contra personal del centre de menors on resideixen els seus fills."
Un nen d'11 anys demana auxili perquè la seva mare conduïa fent esses a Vidreres
Societat
La dona, de 46 anys i amb antecedents, ha estat detinguda
ARA A PORTADA
-
Societat Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac Marc Orts i Cussó
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI Lluís Girona Boffi
Publicat el
02 de març de 2016 a
les 15:16
Et pot interessar
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Barcelona anuncia tres novetats per a la circulació de motos: dues proves pilot i més espai propi als semàfors
-
Societat
Condemnats vuit independentistes per boicotejar un acte de Societat Civil Catalana
-
Societat El TEDH admet a tràmit una demanda per maltractaments a un intern del CIE de Barcelona
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
