Un noi ha apunyalat el seu pare aquest diumenge al migdia en un pis de la carretera de la Bordeta al districte de Sants-Montjuïc de Barcelona. Segons ha informat la periodista Anna Punsí a través de Twitter i han confirmat a l'ACN els Mossos d'Esquadra, els fets han passat a un quart de tres de la tarda.
Ffins al lloc dels fets s'han desplaçat diversos agents que han enxampat el jove quan baixava les escales de l'edifici amb l'arma a la mà. Segons la policia catalana, estava molt alterat i l'han hagut de reduir amb una pistola tàser.
El jove ha estat traslladat a l'Hospital Clínic en una ambulància per un possible trastorn mental, que encara no s'ha confirmat ni de quin tipus ni si realment el pateix. El pare del presumpte agressor té ferides lleus i la seva vida no corre perill.
[plantillavirals]
Un noi apunyala el seu pare amb un ganivet a Barcelona
Els Mossos han reduït l'agressor amb una tàser i el SEM l'ha traslladat al Clínic per un possible trastorn mental

- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2022 a les 16:07
Et pot interessar
-
Societat Treballen en un incendi a una nau d'un polígon industrial a Vic
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català