Un noi de 16 anys ha resultat ferit greu aquest dimarts a la tarda en ser atropellat per un vehicle al passeig Maragall de Barcelona, segons ha informat l’ajuntament de la capital catalana. Malgrat la gravetat de les lesions, no es tem per la vida del jove. Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de sis.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que ha enviat tres dotacions al lloc dels fets, ha traslladat el ferit en una ambulància fins a l’Hospital Sant Pau de Barcelona, on ha estat ingressat per ser atès de les lesions. Al lloc també hi han intervingut efectius de la Guàrdia Urbana de la capital catalana.
Un noi de 16 anys resulta ferit greu en un atropellament a Barcelona
Societat
El jove ha estat traslladat des del passeig Maragall, el punt on s'ha produït el sinistre, fins a l’Hospital Sant Pau de la capital catalana
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Publicat el
18 d’abril de 2017 a
les 21:36
Et pot interessar
-
Societat
Extingit l’incendi forestal de Collserola que ha cremat més de 50 hectàrees
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
