Un pacient de l'hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti) de Badalona ha resultat ferit greu aquest divendres després de provocar un incendi. L'home, amb cremades, ha estat traslladat a l'hospital Vall d'Hebron. Els Bombers han enviat cinc dotacions al lloc dels fets, però quan han arribat el foc ja havia estat apagat pel personal del centre.
L'avís s'ha rebut prop de les 11.30 hores d'aquest divendres i només ha cremat un matalàs i una cadira de l'habitació del pacient. Està totalment descartat que les flames s'hagin iniciat per causes tècniques o fortuïtes i tot fa apuntar a dir que ha estat provocat.
El foc s'ha pogut apagar uns 15 minuts després que s'hagués declarat. A més, el personal de l'hospital badaloní ha registrat les instal·lacions de l'edifici i ha comprovat que les flames ni el fum no han generat cap incidència més.
[plantillavirals]
Un pacient de Can Ruti, ferit greu després de provocar un incendi
Societat
El foc ha cremat un matalàs i una cadira i ha estat apagat pel mateix personal de l'hospital
ARA A PORTADA
-
-
Societat Vicenç Sanclemente reclama «un pacte contra la gentrificació» al pregó de les Festes de Gràcia Pau Espí Solé
-
Societat Reivindicar la vila en ple auge del turisme: «Sents que les festes de Gràcia no són les d'abans» Eloi Martí
-
Societat Què no et pots perdre de les Festes de Gràcia 2026: carrers guarnits, concerts i tota la programació Neus Climent
-
Publicat el
19 d’agost de 2022 a
les 15:05
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació Buchenwald celebra que la Model sigui la nova seu del Memorial Democràtic
-
Societat
Així són les racions d’avituallament dels Bombers durant els incendis: «Ultraprocessats i excés de sucres»
-
Societat
Adif assegura que «no hi ha vibracions» als pisos de Trinitat Vella
-
Societat
Més de 31.000 urgències als hospitals i CAP durant el dispositiu especial per l’eclipsi
-
Societat
La nova piscina de la Sagrera obre aquest cap de setmana després de mesos de retard
-
Societat
Controlat l'incendi forestal a Collserola que ha cremat 10 hectàrees
