Un pacient de Can Ruti, ferit greu després de provocar un incendi

El foc ha cremat un matalàs i una cadira i ha estat apagat pel mateix personal de l'hospital

Publicat el 19 d’agost de 2022 a les 15:05
Un pacient de l'hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti) de Badalona ha resultat ferit greu aquest divendres després de provocar un incendi. L'home, amb cremades, ha estat traslladat a l'hospital Vall d'Hebron. Els Bombers han enviat cinc dotacions al lloc dels fets, però quan han arribat el foc ja havia estat apagat pel personal del centre.

L'avís s'ha rebut prop de les 11.30 hores d'aquest divendres i només ha cremat un matalàs i una cadira de l'habitació del pacient. Està totalment descartat que les flames s'hagin iniciat per causes tècniques o fortuïtes i tot fa apuntar a dir que ha estat provocat.

El foc s'ha pogut apagar uns 15 minuts després que s'hagués declarat. A més, el personal de l'hospital badaloní ha registrat les instal·lacions de l'edifici i ha comprovat que les flames ni el fum no han generat cap incidència més.

[plantillavirals]