Agents de la policia espanyola han detingut un home per haver apunyalat presumptament dos joves després que aquests s'haguessin barallat a cops de puny amb el seu fill durant la matinada de dissabte a diumenge. Els fets han ocorregut al municipi d'Elda, a prop d'Alacant, al País Valencià. Tots dos estan ferits greus: un ha estat operat d'urgència per extreure-li la melsa i l'altre ha rebut la punyalada molt a prop del cor.
Concretament, els fets van passar durant la matinada d'aquest dissabte a diumenge, quan ha tingut lloc una baralla entre joves a la localitat alacantina. La Policia Nacional manté oberta la investigació i no descarta que es produeixin més detencions, han informat fonts policials a Europa Press. L'home detingut ha passat a disposició judicial.
[plantillavirals]
Un pare apunyala greument dos joves després que es barallessin a cops de puny amb el seu fill
Tots dos estan ferits greus: un ha estat operat d'urgència per extreure-li la melsa i l'altre ha rebut la punyalada molt a prop del cor
- Un vehicle de la Policia Nacional. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2023 a les 15:27
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 6 de novembre de 2025: alerta per intensitat de pluja a 37 comarques
-
Societat
Oli, auriculars i perfums: aquests són els productes més robats a l'Estat
-
Societat
Els creueristes deixen 3,4 milions d'euros al dia, segons un informe de la UB i la patronal
-
Societat
El Meteocat alerta 37 comarques per la intensitat de les pluges
-
Societat
Un cas de tuberculosi entre els treballadors de les obres del Camp Nou obliga a activar els protocols
-
Societat
Tornen els cursos de català a la Catalunya Nord: «Hi ha un desig de la llengua»
