
Un caporal de la Policia Local de Blanes (Selva) s'ha casat aquest dissabte a l'ajuntament vestit amb l'uniforme de gala, un fet que no es produïa en aquesta localitat des de feia més de vint-i-cinc anys.
Jesús Ugart, caporal de la Policia Local de Blanes i natural de Malgrat de Mar ha decidit vestir així amb motiu del seu enllaç amb Marta Fernández Lloveras, nascuda a Barcelona -tots dos residents a Blanes-, perquè ha considerat "un honor poder vestir un uniforme com aquest en un dels dies més importants de la meva vida".
El matrimoni civil ha estat oficiat per l'alcalde de Blanes, Josep Marigó. els oficials de la Policia Local a Catalunya només poden lluir l'uniforme de gala en dies assenyalats com la Festa Major o com el que ha escollit a títol personal el caporal Ugart.