El portaveu del sindicat dels Mossos d'Esquadra SAP-Fepol, Toni Castejón, ha defensat l'actuació de l'agent que dissabte va disparar mortalment contra un home que havia robat un vehicle a Amposta i, fugint, va intentar envestir una patrulla de Mossos a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant.
Segons Castejón, l'autor dels trets "va protegir la seva vida i la de la resta" davant d'una situació "d'estrès total i grandíssim risc" en què "mai no hi ha garanties de res". "Han matat companys en aquesta mateixa situació", ha advertit a les xarxes aquest diumenge, i ha recordat casos similars ocorreguts a Sabadell i a Manresa. SAP-Fepol és el sindicat majoritari al cos.
La víctima va quedar ferida crítica en rebre el tret i finalment ha mort a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. Els fets es troben sota investigació judicial i de les mateixes unitats del cos de Mossos.
[plantillavirals]
Un portaveu sindical dels Mossos diu que l'agent que va disparar «va protegir la seva vida i la de la resta»
Avisa que es va trobar una situació "d'estrès total i grandíssim risc" en què "mai no hi ha garanties de res"
ARA A PORTADA
-
Ábalos, Koldo i Aldama, a judici per lucrar-se amb la compra de mascaretes per la pandèmia Bernat Surroca Albet
-
El PSOE demana suspendre el judici del cas Kitchen per incorporar el PP i Cospedal com a investigats Redacció
-
-
Lligar (per fi) els pressupostos i calmar el carrer: els deures d'Illa per al final de curs Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
13 d’agost de 2023 a
les 17:37
Et pot interessar
-
Societat
Artemis II torna cap a la Terra després de sobrevolar la cara oculta de la Lluna
-
Societat
Els trens de Rodalies tornen a circular per Gelida 77 dies després
-
Societat
L'error més greu en la recerca de la felicitat, segons un científic de Harvard
-
Societat
Per què els Bombers han hagut de fer més de 40 rescats en només quatre dies?
-
Societat
Setmana Santa sense cap mort a les carreteres
-
Societat
La humanitat, més lluny que mai de la Terra
