La nit del passat divendres 25 de març, el regidor de Benestar Social de l'Ajuntament de Reus, Pere Aluja, va ser víctima d'un atropellament a la capital del Baix Camp mentre creuava un pas de vianants a l’avinguda dels Països Catalans. Actualment, es troba ingressat en observació a la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.
Fruit de l’impacte, el regidor va patir ferides de diversa consideració i un traumatisme cranioencefàlic. La Guàrdia Urbana de Reus està investigant les circumstàncies de l’accident.
Aluja va prendre possessió de l'acta de regidor al ple del 18 de març, tot agafant el relleu de Montserrat Vilella.
Un regidor de Reus, ingressat a l'UCI per un atropellament
Pere Aluja va ser envestit quan creuava un pas de vianants a l’avinguda dels Països Catalans
ARA A PORTADA
-
Quatre dels 14 instituts del pla pilot per desplegar mossos de paisà es neguen a participar-hi Redacció
-
Illa defensa la policia a les escoles mentre s'enquista la crisi a l'educació Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
La Generalitat ha obert 529 expedients sancionadors des de l'aplicació de la llei de limitació dels lloguers Redacció
-
-
CaixaBank i BBVA incrementen els beneficis el primer trimestre de 2026 tot i la inestabilitat internacional Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
27 de març de 2022 a
les 14:13
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona es queda sense llum per una avaria tècnica que ha afectat milers d’usuaris
-
Societat
L'Audiència de Barcelona reobre el cas de l'incendi a la mesquita de Piera
-
Societat
Mor un motorista en un accident a l’AP-7 a la Granada
-
Societat
Una jutgessa tomba la demanda contra l'Ajuntament de Martorell per no empadronar veïns
-
Societat
L'exconsellera Vergés, a judici pel retard en la vacunació de policies
-
Societat
Albert Adrià obrirà un segon Gellato Collection a Paseig de Gràcia
