Un terratrèmol ha sacsejat aquest dimarts al vespre a les Vilaredes, entre Súria, Navàs i Balsareny, segons han notat diverses persones de Súria i Balsareny i altres municipis, que han compartit la seva experiència a les xarxes socials.
Segons la Xarxa Sísmica de Catalunya de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), l'epicentre del sisme s'ha situat a les coordenades 41.88 N - 1.81 E, a les Vilaredes, a l'altura del Serrat de la Muga, a tocar de la carretera BP-4313 entre Súria i Balsareny.
L'hora del terratrèmol ha estat les 21.22h i segons les primeres informacions no ha provocat danys personals ni materials, malgrat haver-se notat significativament entre la població.
Un terratrèmol de magnitud 1,8 en l'escala Richter sacseja el Bages aquest dimarts al vespre
El sisme, que ha tingut l'epicentre entre Súria, Navàs i Balsareny, no ha provocat danys personals ni materials
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de febrer de 2021 a
les 21:39
Et pot interessar
-
Societat
Els catalans aïllats a Madrid faran quarantena fins al 21 de juny: així funciona el protocol
-
Societat
Es disparen les denúncies per discriminació lingüística: la Generalitat va rebre'n 3.600 el 2025
-
Societat
Més de la meitat de migrants que arriben marxen al cap de pocs anys
-
Societat
Educació xifra el seguiment de la vaga en un 35% però manté el silenci sobre les negociacions
-
Societat
El cas del creuer MV Hondius: què ens ensenya el brot d’hantavirus sobre salut pública
-
Societat
Barcelona prepara més suports a la regularització de migrants al pavelló de Montjuïc
