El servei de trens entre Girona i Figueres està interromput des d'aquest dissabte al migdia pel descarrilament d'un Regional a l'alçada de Flaçà (Gironès). Segons Renfe, un dels vagons del tren ha sortit de la via i el tren ha descarrilat a la sortida de l'estació de Flaçà al voltant de dos quarts de dues del migdia. Uns 200 passatgers anaven a bord del tren, que venia de Portbou i es dirigia a Barcelona, però cap ha resultat ferit. Els passatgers han estat evacuats en un altre tren per poder continuar el seu viatge. L'incidència ocasiona retards importants en els trens que fan el recorregut entre Barcelona i Portbou a l'espera que es pugui retirar el tren accidentat de la via.
Segons la companyia ferroviària, s'ha posat un servei alternatiu per carretera entre Girona i Figueres.
El descarrilament d'aquest tren afecta una gran quantitat de passatgers que aquest dissabte es desplacen amb motiu del pont del Pilar. Un dels afectats, en Tomàs, explica que viatjava en el següent tren i que s'ha aturat a Flaçà mentre informaven que s'estaven produint retards. Posteriorment, els passatgers han baixat del tren i han vist que a la sortida de l'estació hi havia un tren descarrilat. Molts passatgers han vist alterat el seu viatge, però en Tomàs pujava a veure els seus pares i aquest l'han anat a buscar.
ARA A PORTADA
-
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
Publicat el
09 d’octubre de 2010 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Societat
Quatre turismes xoquen i un dels cotxes s'incendia a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès
-
Societat
Detecten el virus Shamonda a tres granges de Girona: és perillós?
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
