El servei de trens entre Girona i Figueres està interromput des d'aquest dissabte al migdia pel descarrilament d'un Regional a l'alçada de Flaçà (Gironès). Segons Renfe, un dels vagons del tren ha sortit de la via i el tren ha descarrilat a la sortida de l'estació de Flaçà al voltant de dos quarts de dues del migdia. Uns 200 passatgers anaven a bord del tren, que venia de Portbou i es dirigia a Barcelona, però cap ha resultat ferit. Els passatgers han estat evacuats en un altre tren per poder continuar el seu viatge. L'incidència ocasiona retards importants en els trens que fan el recorregut entre Barcelona i Portbou a l'espera que es pugui retirar el tren accidentat de la via.
Segons la companyia ferroviària, s'ha posat un servei alternatiu per carretera entre Girona i Figueres.
El descarrilament d'aquest tren afecta una gran quantitat de passatgers que aquest dissabte es desplacen amb motiu del pont del Pilar. Un dels afectats, en Tomàs, explica que viatjava en el següent tren i que s'ha aturat a Flaçà mentre informaven que s'estaven produint retards. Posteriorment, els passatgers han baixat del tren i han vist que a la sortida de l'estació hi havia un tren descarrilat. Molts passatgers han vist alterat el seu viatge, però en Tomàs pujava a veure els seus pares i aquest l'han anat a buscar.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’octubre de 2010 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
