Un turista francès va resultar ferit greu la nit de dilluns a dimarts durant una baralla dins del Bar Chicago de Calella (Maresme), segons ha avançat El Caso i han confirmat a l'ACN fonts pròximes al cas.
La víctima va ser atacada amb un pal de ferro i va caldre traslladar-la a un centre hospitalari. Allà, l'home va ser intervingut d'un trau al cap i va rebre alguns punts de sutura. No obstant això, el seu estat de salut va empitjorar i el van haver de dur a l'UCI, on encara roman ingressat.
L'agressor, per la seva banda, va ser detingut pels Mossos d'Esquadra. Les causes de l'incident, que encara s'estan investigant, han passat de la Unitat d'Investigació de Pineda de Mar, que haurà d'esclarir si es va produir alguna mena de robatori o bé l'enfrontament va ser només dialectal.
Ara com ara, es desconeix quin és l'estat de salut exacte del turista. I és que la policia catalana ha evitat donar molts detalls sobre el cas. El que sí que sabem, però, és que si en un primer moment es podria haver judicialitzat per lesions, si el francès es posa encara pitjor, la qualificació podria pujar fins a homicidi.
[plantillavirals]
Un turista francès, a l'UCI en ser agredit amb un pal en un bar de Calella
La Unitat d'Investigació de Pineda de Mar dels Mossos, que ja han detingut l'agressor, mira d'esclarir les causes que van provocar la baralla
- Un vehicle dels Mossos d'Esquadra en imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de febrer de 2024 a
les 22:03
Et pot interessar
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
Els Mossos detenen 87 persones amb gairebé 300 antecedents acumulats en un dispositiu a Barcelona
-
Societat
Nova incidència a l'R3 entre la Garriga i Centelles: el tram que es va restablir després de 50 dies
-
Societat
Un jove es troba ingressat per tètanus en una UCI a Catalunya
