Un vehicle del servei municipal de neteja, concessionat a l'empresa Valoriza, s'ha estavellat aquest dijous contra una casa del carrer del Diamant de Sant Cugat del Vallès.
Els fets han passat cap a la una del migdia, quan el conductor ha perdut el control de l'automòbil, per causes que s'investiguen, a la pujada del carrer del Monestir de Poblet i s'ha encastat contra l'immoble. En el moment de l'accident no hi havia ningú a la casa i sortosament cap persona ha resultat ferida.
Un vehicle de la neteja s'estavella contra una casa de Sant Cugat
L'automòbil s'ha encastat en un immoble del carrer del Diamant, on no hi havia cap persona en aquell moment
- El camió encastat a la casa -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2022 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
