Un xoc entre quatre vehicles ha provocat fins a 17 quilòmetres de circulació amb congestió a la N-260 des de Planoles fins a Ripoll, en sentit sud.
L'accident ha deixat una persona ferida de poca gravetat que ha estat traslladada a l'Hospital de Campdevànol, segons el SEM. L'accident ha estat a les 17.10 hores al punt quilomètric 119 i ha obligat a tallar la circulació durant poc més d'una hora.
Encara que s'ha restablert el trànsit a la zona, es registren llargues cues a la zona. Una ambulància del SEM s'ha desplaçat al lloc del xoc.
Un xoc entre quatre vehicles provoca 17 quilòmetres de congestió a la N-260 de Planoles a Ripoll
Hi ha una persona ferida de poca gravetat
ARA A PORTADA
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
-
Illa rep Jordi Pujol al Palau de Pedralbes per interessar-se pel seu estat de salut Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 09 de febrer de 2020 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat
L'Església catalana va atendre la xifra rècord de 890.000 persones el 2024
-
Societat
Gairebé 2.000 persones ja dormen al carrer a Barcelona
-
Societat
Grip per Nadal: Salut augura que el pic s'allargarà per les trobades durant les festes
-
Societat
Menjava pernil?
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any 2025: dia, hora, premis i tots els detalls del sorteig
-
Societat
Què és el moviment d'Adoració Nocturna, la nova moda ultraconservadora a Barcelona?
