Una avaria a la catenària que provoca una manca de subministrament elèctric entre les estacions de Ripoll i Planoles (Ripollès) interromp la circulació de trens de la línia R3 de Rodalies, de Barcelona a Puigcerdà, des de les 14.22 hores d'aquest dissabte, segons informa Renfe.
Els tècnics d'Adif han detectat que un cable del sistema d'electrificació estava trencat per causes que es desconeixen i que s'investigaran. Un tren amb destinació Puigcerdà, que s'havia quedat aturat en el trajecte, ha pogut retrocedir fins a l'estació de Ribes de Freser per tal que els viatgers puguin continuar el viatge per carretera, a través de la Collada de Toses.
De fet, i per tal de facilitar la mobilitat dels viatgers, s'ha establert un servei alternatiu per carretera entre Ribes de Freser i Planoles. Així mateix, segons Renfe, ja s'ha mobilitzat personal i maquinària especialitzada per procedir a la reparació de les instal·lacions i "restablir la circulació en les condicions habituals".
Una avaria a la catenària entre Ripoll i Planoles talla la circulació de trens a l'R3
Per facilitar la mobilitat dels viatgers, s'ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Ribes de Freser i Planoles
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2011 a les 16:12
Et pot interessar
-
Societat
Com puc justificar la impossibilitat d'anar a la feina per l'aturada dels trens?
-
Societat
Quatre morts en accidents de tren a Catalunya des del 2018
-
Societat
Suspesa la circulació de Rodalies a tot Catalunya per l'accident mortal a l'R4
-
Societat
Augmenten a 43 les morts de l'accident de trens a Andalusia
-
Societat
Interrompuda tota l'R11 per impossibilitat de circulació a causa de la caiguda d'un arbre a les vies
-
Societat
L'AVE Barcelona-Madrid reduirà la velocitat en un tram de 190 quilòmetres
