Una baralla entre cinc persones a la Jonquera (Alt Empordà) ha acabat amb dos detinguts i un home ferit en una mà després que un altre li fes un tall amb un ganivet. Els fets han passat pels volts de quarts de tres de la tarda en una zona propera on hi ha la comandància de la Guàrdia Civil de la localitat. Segons ha pogut saber l'ACN, els cinc homes s'haurien discutit per un tema relacionat amb les drogues i han començat una baralla a cops de pedra.
En un moment de la trifulga, un dels homes n'ha ferit un altre amb un ganivet de grans dimensions. Finalment, la cosa no ha anat a més, i la Policia Nacional ha acabat arrestant dues persones que han participat a la disputa.
Una baralla a la Jonquera acaba amb dos detinguts i un ferit per un ganivet de grans dimensions
La discussió s'hauria iniciat per un tema relacionat amb les drogues
- Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Guàrdia Civil -
- EuropaPress
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2020 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
Perquè no m’ha satisfet la visita del Papa
-
Societat
Famílies denuncien deficiències en la llar d'infants de la Llacuna: «El meu fill va agafar una infecció per femta de gat»
-
Societat
Els docents avisen d'un inici de curs «convuls» amb mobilitzacions i acorden «accions» durant l'estiu
-
Societat
L'Ajuntament obliga a retirar els rètols de la històrica Bodega Fermín
-
Societat
Els Bombers estabilitzen tres incendis de vegetació a la Ribera d'Ebre, el Vallès Oriental i la Segarra
-
Societat
Mor ofegat un home a la platja de Sant Miquel de Barcelona
