Una conductora que multiplicava per cinc la taxa d'alcohol permesa va precipitar-se divendres amb el seu vehicle pel pont de la carretera B-211 a Sant Pere de Ribes (Garraf). El cotxe va caure a la riera de Jafre.
Els Bombers van haver de rescatar la dona, que va resultar ferida lleu. Quan va Policia Local li va practicar el test d'alcoholèmia, va comprovar que quintuplicava la ingesta màxima permesa.
Una conductora que quintuplicava la taxa d'alcohol cau daltabaix d'un pont amb el cotxe
Societat
La dona, que va resultar ferida lleu, va haver de ser rescatada pels Bombers de la Generalitat
- Imatges del cotxe accidentat -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Política Per què el finançament pot superar el primer escull al Congrés sense l'aval explícit de Junts? Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
-
Política El Govern posa en marxa els pressupostos del 2027 a l'espera d'incorporar el nou finançament Bernat Surroca Albet
-
-
Societat El retorn a les aules desinfla la primera vaga mentre Niubó dilueix el paper dels sindicats Gerard Mira
Publicat el
10 d’agost de 2020 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Europa planteja la seva primera llei d'habitatge: com afectaria a Catalunya?
-
Societat
De la pèrdua del gust per llegir a l'«embranzida» de les pantalles: radiografia del naufragi a les proves PISA
-
Societat
Niubó reitera l'aposta del Govern per la lectura davant l'enfonsament «generalitzat» a PISA
-
Societat Tirotegen un motorista a Gavà i l'abandonen ferit a Sabadell
-
Societat
Niubó dibuixa la línia vermella del Govern amb els docents: «L'oferta salarial és més que suficient»
-
Societat
L'informe PISA certifica el declivi educatiu a Espanya amb els pitjors resultats de la història
