Entre 250 i 290 persones han hagut de ser desallotjades aquest divendres a la tarda, poc després de les tres, a l'edifici Millenium de Sabadell després que es notés un tremolor, segons han informat els Bombers de la Generalitat, que han traslladat dos vehicles preventivament. Poc després però, s'ha pogut comprovar que es tractava d'una falsa alarma i que el moviment hauria estat causat per un centenar de persones que feien una coreografia a la planta 20 de la torre.
Un tècnic municipal també s'ha desplaçat fins a l'edifici Millenium, i ha certificat que es trobava en perfecte estat. Els desallotjats han tornat tot seguit a l'interior de la torre.
Una coreografia digna de terratrèmol
Desallotgen més de 200 persones a Sabadell després d'un tremolor causat per una coreografia
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juny de 2011 a les 16:11
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen