[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P6nTH73tAp4[/youtube]
Una desena de persones ha bolcat aquest dissabte a la matinada un cotxe de Cabify, una empresa de lloguer de turismes amb conductor, a Barcelona. Segons la Guàrdia Urbana, el grup també ha causat destrosses a un altre vehicle de la mateixa companyia. Els fets han passat a les 4.23 hores a la confluència del carrer Tuset amb Travessera de Gràcia quan el conductor no era a dins.
Fins al lloc s'hi han desplaçat diversos agents de la Guàrdia Urbana que han identificat tres dels atacants. A més, aquest cos s'ha fet càrrec de la investigació i estudia les imatges penjades a les xarxes per identificar la resta de persones del grup.
Una de les hipòtesis és que els atacants siguin taxistes, perquè la tensió entre aquest sector i les plataformes de xòfers ha incrementat des de dijous, quan els taxistes de Barcelona van fer una vaga de dotze hores contra la liberalització del sector.
Els sindicats de taxistes han condemnat l'acció d'aquest dissabte a la matinada i se n'han desmarcat.
Una desena de persones bolca un cotxe de Cabify a Barcelona
Societat
El grup també ha causat destrosses a un altre vehicle de la mateixa empresa de lloguer de turismes amb conductor
- El taxi, bolcat | ACN -
- |
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
18 de març de 2017 a
les 18:22
Actualitzat el
18 de març de 2017 a les
18:26
Et pot interessar
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac
